Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over ons

Als eerste wil ik je meegeven dat deze reislogger speciaal is opgezet voor diegene die geïnteresseerd zijn in het verloop van een stamceltherapie de knie. Hierin wordt dus het hele proces tot aan het resultaat weergegeven.

Als jong meisje van 19 meerdere keren aan mijn knie geopereerd. Had een verbrijzelde meniscus en een cyster achter in mijn knieholte. Een half jaar met een brache moeten lopen van enkel tot bovenbeen. Door de jaren heen is het steeds slechter gegaan met mijn knie. Ongeveer 5 jaar geleden toch maar het medische circuit in gedoken. Helaas kwam ik dus meerdere keren uit op een prothese. Gezien mijn leeftijd ;-)) was ik daar absoluut nog niet aan toe. Andere opties waren kniedistractie, helaas was dit nog in een experimentele fase. Onlangs bij onze buren kennis gemaakt met een vriend van hun die had ook een versleten knie en had stamceltherapie in Miami ondergaan. Er ging een wereld voor mij open, dat is de oplossing!!! Vanaf dat moment is het heel snel gegaan. Zo snel dat alle voorbereidingen binnen 2 maanden gerealiseerd waren en we (Ron en ik) donderdag 29 oktober vertrekken naar Miami.

Over onze reis

We verblijven van donderdag 29 oktober t/m zaterdag 14 november in Miami. Maandag 2 november om 9.15 (Americaanse tijd) moet ik me melden in de kliniek (http://www.arthritisusa.net/). Voor mijn eerste behandeling, maar natuurlijk gaan ze eerst onderzoeken of ik in aanmerking kom voor de behandeling (ga er wel vanuit ;-))

Bezochte landen

Wij hebben 1 land (1%) bezocht: