Vandaag een dag nagenoeg zonder krukken

24 januari 2016 - Bosch en Duin, Nederland

Vandaag heeft Karin zich voorgenomen om de krukken beneden te laten. dat betekent dat slaapkamer en badkamer een "krukkenloos" domein geworden zijn. De rolstoel is al terug waar hij hoort, het rolstoelmagazijn. Dat een ander er heel veel plezier van mag hebben.

Kort te gaan. het gaat iedere dag beter. Zie de foto van vandaag.

Sporten gaat ook stap voor stap, hoe letterlijk, weer beter. De hometrainer wordt intensief gebruikt voor een interval training. Eind februari of maart maar weer naar de mannen van 3sixty5. Ze missen ons begrijpen we van de berichten.

1. Rudolph:
    24 januari 2016
    Geweldig nieuws! Blije groeten van de mannen uit Amsterdam! xx
  2. Ger:
    25 januari 2016
    geweldig je doel bijna bereikt zijn trots op je.
  3. Roger:
    Goed zo! Volhouden! :-)
  4. Violet eillebrecht:
    25 januari 2016
    Ja Karin , je bent natuurlijk wel een bijtertje, dus alle credits zijn voor jou.
    Nog even dan kun je aan de marathon van Rotterdam meedoen.
    Ik kom net terug uit de sportschool heb goede hoop dat ik volgende week mijn kleinkinderen voor kan blijven op de pistes.dus dagelijks bezig om de bovenbenen te trainen .