2016!

4 januari 2016 - Bosch en Duin, Nederland

Lieve familie, vrienden en kennissen,

Allereerst wil ik jullie een succes, liefdevol en bovenal gezond, 2016 wensen!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie heb laten weten hoe het gaat. Mijn 8 weken (dat stond voor het nagenoeg niet belasten van mijn knie) zitten er bijna op en ik begin heel langzaam kleine verbeteringen te merken.

Als ik ‘s nachts naar het toilet moet (tja dat is sowieso iedere nacht ;-)) doe ik dat met een kruk, stoer he, maar als ik 2 keer naar het toilet moet lukt het nog niet met 1 kruk. Maar goed dat is voor mij toch al een hele stap (ha ha letterlijk een hele stap). Momenteel doe ik iedere dag 20 minuten fietsen op de hometrainer zonder weerstand. Dit gaat prima. Ook mijn been gestrekt aanspannen doe ik de hele dag door. Vanaf volgende week ga ik ook langzaam aan weer wat treden van de trap beklimmen. Ga nu nog steeds op mijn billen naar boven ;-))

Mijn been (mijn spieren) zijn behoorlijk ingevallen en als mijn spieren weer sterker worden zal er ook minder belasting op mijn knie komen.

Ik merk wel dat warmte onder mijn knie nog steeds verschil maakt. Was er een tijdje mee gestopt maar doe nu toch weer iedere ochtend en avond even 10 minuten het warmte kleedje onder mijn knie.

De aanvraag voor gehandicaptenparkeerkaart is goedgekeurd. Ontvang nu een kaart voor 6 maanden waar ik super blij mee ben (tja nooit gedacht dat ik nog eens heel blij zou worden van een gehandicaptenparkeerkaart). Het betekent dat ik weer zelfstandig naar klanten kan gaan en dat voelt goed!!

Kortom het gaat de goede kant op!!

Liefs Karin

1. Rudolph:
    4 januari 2016
    Je bent me net voor. Wilde je deze week even bellen hoe het gaat. Hou vol Karin! Maar dat doe je al zo te lezen. Knap hoor! Het is toch een heel traject waar je je vooraf toch eigenlijk helemaal geen voorstelling van kunt maken. Je wilt gewoon van de pijn af na van alles al geprobeert te hebben.
    Wens jou in 2016 vooral een heel gezond jaar toe!

Lieve groet. Rudolph
  2. Wim Wiegel:
    Dag Beste Karin

Ook wij wensen jou en je Familie een heel Gelukkig en Gezond 2016. Ik ben blij te lezen dat het stapje voor stapje beter met je gaat. Zo hoort het ook! Geduld is een schone zaak. vergeet niet jouw situatie was bijna hopeloos en veel, veel erger dan die van mij. Maar heb vertrouwen dat het uiteindelijk een stuk beter gaat worden. Ze zijn nu in Utrecht ook bezig met stamcelbehandelingen. Misschien kan je daar terecht over een paar maanden voor vervolgebehandelingen!
    Veel succes en niet wanhopen!groeten

Wim en Anneke
  3. JAC:
    4 januari 2016
    Lieve Karin en Ron, dank voor je update en lieve wensen. Ik wens jullie vooral een goed herstel van jouw knie Karin. Het is een heftige tijd voor je/ jullie. Een dikke kus van mij en verder wens ik jullie natuurlijk veel liefs en leuks toe
    Hoop jullie gauw te zien
  4. Roger:
    4 januari 2016
    Sterkte, beterschap en succes! 2016 gaat 'm worden ;-)
  5. Hans Striekwold:
    Lieve Karin Beste Ron,

Een heel gelukkig nieuwjaar met veel geluk en gezondheid en dat laatste is al aan het gebeuren lees ik. Goed hoor dat je zo vooruit gaat, het is een lange weg maar je houdt jezelf sterk, respect hoor! Succes met herstel en revalidatie, hou vol, het gaat de goede kant op

Groetjes Carola en Hans.
  6. Rik Stik:
    13 januari 2016
    Tanden bijten, geduld en veel zorg en liefde. Komt allemaal goed. Iedere vrijdagavond afsluiten met een klein bubbeltje, dan vliegen die weken voorbij. Sterkte want de beste stuurlui staan aan wal :-)