Op reis naar Miami

29 oktober 2015 - Bal Harbour, Verenigde Staten

De wekker gezet op 5.00 u. Met de altijd weer aanwezige spanning van: "verslapen wij ons niet" ...... was Karin om 4 uur al wakker en ik om 4.45 u. Moet eerlijk bekennen dat ik ook eerder wakker was maar doezelde toch steeds weer even weg. Nagenoeg fit, maar niet heus, sprongen we uit bed en begonnen met de laatste verzamelacties. Alles moet mee. Paspoort, uitgeprinte tickets (tja we hebben slechte ervaringen met NIET uitgeprinte tickets), krukken in onderdelen, vitaminepillen (veel), wat versnaperingen, boeken, tijdschriften, badkleding, enzovoort. De vooraf gesmeerde "verse" broodjes genuttigd op bed met het nieuws van gisteren even aan. Toen douchen en het onvermijdelijke twijfelen. Vergeten we echt niets?

Oke. Klaar. De auto in en om 5.47 u sharp weggereden (2 minuten te laat volgens Ron). Planning is alles dus..

Keurig aangekomen op het vliegveld in Dusseldorf en de auto na een 20 minuten wachten overgedragen aan de Valetparking boys. Ook spannend want is hij wel echt van Valetparking of is dit een handige jongen die op deze wijze een mooie auto in zijn bezit krijgt? Goed, niet zeuren en inchecken. Geen stress, ook niet bij de controle en om 9.45 u stegen we op, geheel volgens planning.

In het vliegtuig stoelen met extra beenruimte geboekt. Lekker. Na 9 uur vliegen, air squats en push ups in het toilet en veel films om 19.15 u NL-tijd geland op Miami Airport. Ook hier geen stress. Blijven lachen en vriendelijk antwoord geven aan de vele douane mannen en dames. Na vele hallen doorlopen te hebben merk je dat er een duidelijke grens is aan de knie van Karin. Maar goed, daarom deze expeditie.

Auto huren. De eerste verhuurder wilde ons $ 1850,- in rekening brengen. Mooi niet. De volgende geprobeerd. Uiteindelijk een Hyundai XXX gehuurd voor $ 840,-. Onderhandelen loont! Goedgemutst naar de auto en rijden naar Bal Harbour, Miami Beach.

De hotelkamer is een ballroom. Direct naast het zwembad. Nu, 00.24 u (middernacht in NL, boodschappen doen.

Morgenochtend een proefrit naar de kliniek, alvast oefen. Je weet het "wanneer je faalt in de voorbereiding, bereid je het falen voor"

1. Ger:
    30 oktober 2015
    Wat een geregel en planning. Het blijft spannend denk ik elke keer weer. Deze dagen alvast een beetje genieten van het weer en de omgeving.De eerste hobbel gehad.
    Dikke kus. Ger en Hans
  2. Linda:
    30 oktober 2015
    Spannend hoor, heel veel succes! X
  3. Ingeborg en Bert:
    30 oktober 2015
    Spannend allemaal, maar het gaat nu echt gebeuren. Probeer ook nog een beetje te genieten in the States !
    Sterkte,

Bert en Ingeborg XXX
  4. Dicky:
    OHH WAT SPANNEND...HEEL VEEL SUCCES!!!xxx
  5. Sandra:
    31 oktober 2015
    Super spannend! Maar alles voor een goed doel ... heel veel sterkte en dan straks weer de hoge hakken marathon lopen!

Dikke knuffel x