De eerste zit erop ;-)

2 november 2015

Lieve allemaal, dank jullie wel voor alle lieve berichtjes!!! Ben net weer terug in ons appartement met 2 krukken ;-)) Al met al zijn we daar 4 uur zoet geweest. Het is wel een aparte belevenis. Kijk naar de foto's dan snappen jullie een beetje wat ik bedoel. Volgens de arts ben ik zeer goed te behandelen, jong ha ha , gezond jawel. Dus dat deed me wel goed. Vind het nog moeilijk te geloven dat ik straks na jaren van pijn weer een goede knie heb, maar ik heb er wel alle vertrouwen in.

De behandeling

Vandaag hebben ze bloed afgenomen en dat samen met cellen van een placenta 20 minuten (jawel ik heb het recept  ha ha)  in de centrifuge, dus weer terug naar de wachtkamer. Daar spraken we een dame die 4 jaar geleden haar andere knie had laten doen en die was heel enthousiast over het resultaat, ze danste zelfs weer. Ze was er vandaag voor haar andere knie. Ook de eerste behandeling, dus woensdag zien we haar weer. Na een half uurtje wachten werd ik weer geroepen, jawel toen ging het echt gebeuren. Was best zenuwachtig, heb heerlijk lachgas gekregen. Ze hebben 3 injecties gegeven, vond het best pittig, daarna werd er door de verpleegster met een apparaatje (geluidsgolven) een kwartiertje de knie masseren. En toen mocht ik gaan staan, wouw mijn knie klotste gewoon, raar gevoel. Met mijn 2 krukken kon ik wel lopen, moest naar een andere ruimte waar ik nog 30 minuten onder een infrarood lamp moest zitten. Was wel relaxed ;-) Toen dat klaar was kreeg ik een soort steunkous om en naar de dame weer andere ruimte om af te rekenen. Van haar kreeg ik nog een pot Genorthix mee, om het proces verder te stimuleren, zit oa glucosamine in. Nu relax op de bank in het appartement. Mag vandaag niet naar het strand, wel jammer, het is hier behoorlijk warm, 33 graden. Maar goed morgen met de krukken, koelbox en stretchen wel lekker naar het strand. Mag nagenoeg niet lopen dus is dat een goede optie. Wordt vervolgd  xxx

1. Hans Striekwold:
    2 november 2015
    De kop is eraf! Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Heel veel succes, sterkte, maar ook veel plezier! Geniet van deze ervaring en groetjes aan Ron!

Hans.
  2. JAC:
    2 november 2015
    Ik ben zo benieuwd! Super spannend voor jullie. Dikke kussen, duim voor je dat het een groot succes wordt
    XXX
  3. Wim Wiegel:
    2 november 2015
    Heel goed hoor Karin, ik hoop echt dat je nu net zoals ik beter gaat worden. De behandeling is zoals je het beschrijft op detail weer wat aangepast. Hou je goed aan het advies van de dokters.
    Dat heb ik ook gedaan. veel sterkte verder.

groeten

Wim
  4. Domien:
    2 november 2015
    Pfff pittig dagje als ik het zo lees.
    Heel apart allemaal als je straks weer gewoon alles kan doen na deze sessie.

X x
  5. Roger:
    3 november 2015
    Goed zeg!. Heel veel sterkte!
    Wel leuk om te lezen allemaal. En zeg maar tegen die dokter dat íe wel eens naar de kapper mag! ;-)
  6. Cees:
    3 november 2015
    Klinkt goed. Je hebt hoop ik toch wel een zwembad bij je appartement. Dat is heerlijk om in te vertoeven. W
    Kost weinig kracht en houd je de boel toch een beetje in beweging. Rust roest, nietwaar?
    Heb je ook gevraagd van welke baby die placenta was? Als het van een kleurling is krijg je zwarte knieën, (op den duur)
  7. Violet eillebrecht:
    3 november 2015
    Dit willen we allemaal horen, je bent behandelbaar, de spanning is er voor een groot gedeelte af.
    Gezellige kliniek leuk muziekje sfeertje is goed, jij zal niet weten wat er met je gebeurd, als pijn af gaat nemen.
    Het is toch niet te geloven . En laat je tussendoor lekker verwennen op het strand, ik kijk uit naar je volgende bericht, en o ja, samen ben je sterk.
  8. Saskia en:
    3 november 2015
    Goh Karin, spannend en gelukkig is de kop eraf nu! Hoeveel behandelingen heb je nog te gaan? Heerlijk zeg, 33 graden. Hoop dat je snel lekker op het strand kan relaxen. Groetjes en liefs van ons xxx.
  9. Lotte:
    WAUW TOPPIE! Je loopt Ron er straks uit, met je nieuwe knie;)! XXX
  10. Ad en Judith:
    3 november 2015
    Heftig allemaal zus. Nogmaals sterkte xx
  11. Tanja:
    3 november 2015
    Het ziet er allemaal veel belovend uit. Heel veel succes.
    Ik hoop trouwens ook dat je een airco hebt :)