Het ochtendritueel

5 november 2015 - Bal Harbour, Verenigde Staten

Goedemorgen, half 7 in de ochtend, mooie tijd want we gingen al om 22.30 slapen. Op een klotsende knie na (als ik me omdraai klotst mijn knie nog na) heerlijk geslapen. Nul pijn gehad!! Neem jullie even mee in het ochtendritueel. Mijn lieffie / verzorger begint met het maken van een shake met l-glutamine, l-argenine, l-lysine, l-ornithine en glucosamine (vanuit de kliniek meegekregen) gemengd met groentesap (tja moest tenslotte van de dokter gezond eten), dit goedje is niet te drinken!! Maar het is voor een goed doel. Hierna krijg ik een heerlijk roggebroodje met banaan, jawel ook hier hebben ze roggebrood. Nog even een stukje film kijken want we moeten 30 minuten wachten tot mijn lichaam het heerlijke goedje heeft opgenomen, dan mag ik met mijn knie op het elektrische verwarmde matrasje liggen. Dit alles wederom voor een goed resultaat straks;-)) We besluiten maar wat langer film te kijken want om om 09.00 al op het strand te liggen is natuurlijk wel erg enthousiast. Wordt vervolgd.

1. Violet eillebrecht:
    5 november 2015
    Het begint al een beetje relaxt te worden, langzamerhand ga je over op de vakantie modus.
    Maar tussen de regels door lees ik toch wel( pijn tijdens behandeling) maar van korte duur?
    Sterkte einde in zicht.
  2. Ger:
    6 november 2015
    fijn even zonder pijn.
    dat geeft moed.
    vandaag 6 nov. is dat weer een nieuwe prik?
    over de helft.
    Dikke kus ook voor je perfecte "verzorger "