De tweede sessie

4 november 2015 - Bal Harbour, Verenigde Staten

Denk je dat je het wel weet valt het toch tegen. Om 09.10 u Miami tijd naar de kliniek gereden. Nog een stop bij een ander koffietentje voor 2 cappuccino's en dan door naar de kliniek. Meer mensen in de wachtkamer. Ook een paar bekenden. Helllo, how are you? O, how nice to see you again. Did you sleep well? O, you not? and so on.... Je kunt zeggen wat je wilt van die amerikanen maar ze zijn echt aardig. Oprecht geïnteresseerd. Zeker als ze horen dat je all the way uit Holland komt.

Eerst maar weer een buis (100 cc) bloed prikken voor de cocktail. Tom Cruise zou jaloers zijn. Voor de film addepten onder ons, Cruise speelde in Cocktail. Daarna weer naar de wachtkamer en leuke gesprekken gevoerd met Texanen, hebben ook een Condo in Miami. Lucky basterds. Daarna wederom de film Avatar gezien nu de rest en weer een stuk begin. Schijnt dat de film al 4 jaar full continu op staat.

Kaatje werd geroepen en ik mocht deze keer niet mee. De volgende fase was het afnemen van een kleine liter !!!! buikvocht en vet. De artsen hadden moeite vet weg te nemen en moesten echt op zoek rond de buik. Met dank aan Roana en Bjorn van 3sixty5. Een pijnlijke activiteit voor Karin want ik hoorde haar in de wachtkamer steunen. Ik kreeg direct steunbetuigingen van mijn fellow Americans. Had de neiging om direct de behandelkamer in te rennen en de betreffende dokter een Hollandse upper cut te geven.

Gelukkig werd de Lachgas kraan verder opengedraaid. Toen de injecties in de knie. natuurlijk nadat de cocktail compleet gemaakt was met buikvocht. Na de injecties 45 minuten aan een soort sonar apparaat en stiekum toch nog een anti bionica injectie in de mooie billen. Nog even een adres uitgewisseld van de grootste shopping mall van Florida voor komend weekend. Wordt een heel nieuw avontuur want Kaatje gaat deze keer mee in een rolstoel. Zie je ons al in de paskamer?

Daarna werden we wederom naar het kantoortje geleid van de administratie voor de betaling. Natuurlijk.

Nu weer in ons appartementje en de rest van de dag lekker rustig aan doen.

1. Ina:
    4 november 2015
    Wat een verhaal! Dit moet toch gewoon helemaal goed komen met al die cocktails en buikvet;-) geniet van de Amerikaanse vriendelijkheid en van die shoppingmall! Kus van ons xx ps. Blonde vriend gaat helemaal oké!
  2. Mireille:
    4 november 2015
    Poeh... het klinkt toch best heftig. Maar alles voor het goede doel natuurlijk! En ondertussen ook genieten daar.
    Haha ik zie jullie al gaan met de rolstoel. Zal vast ook wat hilarische momenten opleveren :-)
    Heel veel succes en sterkte nog en uiteindelijk huppelend terug!
    Liefs Mireille X
  3. Ineke:
    Wat een verhaal. Nou Ka sterkte . En veel plezier in de Mall.XXX
  4. Ger:
    5 november 2015
    jee dat is heftig wat een verhaal maar ghoed dat je niet alles van tevoren weet. Even ontspannen en verstand op nul denk maar vast aan het shoppen al rijdend. schaf een fietsbel aan dan weet iedereen dat je er aankomt dikke kus van ons.
  5. Saskia en:
    5 november 2015
    Poeh, klinkt best pittig dit! Hoop dat jullie ook lekker kunnen genieten! Liefs van ons drietjes.