Rust, rust, rust

13 november 2015 - Bal Harbour, Verenigde Staten

Na 2 dagen stevige pijn, toch maar na vragen bij de kliniek of dit normaal is. We moesten toch naar de kliniek want we hadden beloofd vandaag de rolstoel terug te brengen en ik wilde ook een taart afgegeven. Voor het hele team hebben we een originele cheescake gekocht, wilde ze toch even in het zonnetje zetten. Ze zijn er allemaal even lief en betrokken! We waren er om 10.00u eigenlijk wel stom want dan is het spitsuur. De wachtkamer was ook lekker gevuld met beginners en gevorderden (patiënten die aan hun 3de behandeling waren). Na een half uurtje had Roman (de radioloog) tijd voor ons. Hij voelde en bekeek mijn knie. Daarbij gaf hij aan dat mijn knie een behoorlijke achterstand (div operaties, dus veel littekenweefsel en gruis) heeft dus mijn herstel zal ook langzamer gaan, moet wel rekening houden met 3 a 4 mnd. Tevens is de pijn die ik aangaf met zo'n knie " normaal" zal goede dagen hebben en minder goede dagen. Veel rust en alleen de oefening been optillen en weer neerzetten blijven doen. Veel rust moet nog wel landen bij mij, maar goed mijn lichaam roept me wel terug.

1. Rudolph:
    14 november 2015
    Heel veel sterkte en succes. Sterke voor je knie en succes voor jou in het kunnen opbrengen van geduld.
  2. Ger:
    14 november 2015
    liefje geduld is een schone zaak en erg moeilijk.
    Het zeggen je zult goede en slechte dagen hebben klinkt Hans als muziek in de oren want de praktijk is zo!
    Alvast een goede reis en gauw tot ziens thuis dikke kus van ons.
  3. Desiree:
    Rust, rust, rust.... Net iets voor jou Zet m op! Xx
  4. Violet eillebrecht:
    Lieve Carin ,

Wat zijn 4 maanden op een mensen leven?
    Volg a.u.b alles op , wat je verteld is.
    Het komt goed, dat stomme geduld ook.
    Misschien moest je dit even mee maken , waarschuwing
    Doe je ding misschien vlieg je nu al terug welkom in denhelder en we zien je, dikke kus
  5. Ina:
    14 november 2015
    Nog heel eventjes en jullie zitten weer in Nederland! Snel gegaan deze weken. Even rustig aan doen zal niet eenvoudig zijn maar wel noodzakelijk, gaat goed komen skat! Tot morgen:-) xx
  6. JAC:
    15 november 2015
    Lieve Karin, heel veel sterkte en zorg goed voor jezelf, nu echt de rust pakken, kusjes uit winderig Nederland
  7. Richard en Sanda:
    17 november 2015
    Fijn dat jullie weer terug zijn. Het was leuk jullie reis te volgen. Succes met herstel! Rustig aan met ondernemen.
    Groetjes Richard en Sanda