Tja, een dag met veel pijn

12 november 2015 - Bal Harbour, Verenigde Staten

Vandaag een dag met veel pijn aan de knie. Gisteravond te optimistisch een paar stappen zonder krukken gedaan. Het voelde zo goed. Toen een pijnscheut onder in de knie.

Vandaag de hele dag veel pijn en de onderkant van de knie voelt warm aan. Morgenochtend gaan we naar de kliniek om de geleende rolstoel terug te brengen en vragen meteen of ze nog even naar de knie willen kijken. In ieder geval vragen of dit een normaal verschijnsel is. Denk het wel want hij kan niet in een week over zijn.

Toch was Karin vanmorgen behoorlijk aangeslagen. Komt toch de twijfel weer terug of dit echt gaat werken. Ze heeft er nu zoveel voor gedaan.

Duimen!!!!!

1. Mireille:
    12 november 2015
    Ik duim heel hard mee hoor!! X
  2. Ger:
    13 november 2015
    niet te voorbarig willen lopen hoor het vraagt tijd dat moet je jezelf gunnen sterkte xx
  3. Cees:
    Ha Ron en Karin,
    Sorry voor Karin, maar het vraagt echt enige tijd. De pijn zal echt niet 123 weggaan, tenzij er een pijnstiller ingespoten wordt. Rustig aandoen, de voedingssupplementen goed gebruiken. Ga vooral langs Wallgreens en koop die Instaflex special. Dat is echt een supermiddel. Niet teveel overbelaste, dus ontzien. Veel bewegen, dus in de pool en veel liefde geven. Dit moet toch een paar maanden vol te houden zijn
  4. Desiree:
    13 november 2015
    Oh ik duim ook! Wat vervelend zeg ook al hoort het erbij kan me voorstellen dat de twijfel direct toeslaat . Hopelijk snel weer een stijgende lijn! Take care en veel liefs van ons! Xx