tijdens de laatste sessie

9 november 2015 - Bal Harbour, Verenigde Staten

Vanmorgen wederom om 6.00 wakker, kan nog maar niet wennen aan de andere tijdszone, maar goed alle tijd om NU.nl en mijn mails door te nemen. Vandaag toch alweer de laatste behandeling. Om 11.00 melden we ons bij de kliniek. In de wachtruimte zat een dame (Joan) die we ook vrijdag hadden gesproken, maar nu was ze zonder looptrekje. Ze had injecties in haar rug gekregen afgelopen vrijdag en kon nu al zonder haar looprekje, bizar! Oké 11.15 word geroepen om wederom bloed te prikken, hierna ongeveer een half uurtje wachten (deze tijd hebben ze nodig om weer een heerlijke cocktail te bereiden, bloed, placenta stamcellen en zuurstof). Terug in de wachtruimte is inmiddels ook onze grote vriendin Peggy gearriveerd. We zaten er inmiddels met 4 dames en een heer (Ron), waarbij onze Peggy de boventoon voerde. Het leek wel een kippenhok, we hebben vreselijk zitten lachen met elkaar. Zelfs het team van de kliniek viel het op. Wat is het hier een gezellige bijeenkomst! Tja toen ging het half uur wel heel snel. Ik werd naar binnen geroepen, wist dan natuurlijk ook dat ik mijn shot kreeg ;-) Zelf tijdens de behandeling was ik oppervrolijk, tenslotte was dit de laatste. Deze injectie ging super. Gelijk weer onder de infrarood. Daarna uitgebreid met elk teamlid op de foto gegaan zelfs met onze doormen! De rolstoel mochten we nog houden wat mij (Ron iets minder, hij kreeg op het laatste zelfs pijn in zijn benen van het duwen en ik was nog wel afgevallen ;-( ) toch een stukje vrijheid geeft. Als ik nu terug kijk op de behandelingen was de laatste de beste ha ha. Ik ben zelf heel verbaast dat de pijn in mijn knie al voor een groot gedeelte weg is, toch bizar he. Tevens op de röntgenfoto's was er inderdaad al weer wat ruimte te zien tussen mijn botten. Mijn knie voelt nu wel weer stijf aan maar morgen mag ik weer het zwembad in dus kunnen we weer gaan oefenen (als die leguanen maar weg blijven!).Liefs Karin

1. Cees:
    10 november 2015
    Het zit erop. Nu thuis verbouwen opdat je geen trappen meer hoeft te lopen . Of verhuizen naar Florida, daar hebben ze nauwelijks trappen en anders is er wel een lift in de buurt.
    Nog veel plezier daar. Gr
    Cees
  2. Ger:
    10 november 2015
    wat een proces heb je doorlopen.
    Leuk zo'n gein met de dames daar .leid de aandacht even af.
    Nu een traject van trainen. Mag je steunen op dat been of moet alles rollend. We horen de verhalen wel als jullie terug zijn. Nog even genieten van de heerlijke temperatuur daar dikke kus van ons.
  3. Saskia en:
    10 november 2015
    Goh dus het zit er al op voor je Karin! Kunnen jullie nog even genieten daar. We zijn heel benieuwd en super dat je al zoveel minder pijn hebt! xxx
  4. Monique:
    10 november 2015
    Hoi Kaar, Succes met het herstel, en goede reis naar huis. xx